De achterkant van biddenonderweg.org, via Facebook-live


Gisteren gingen we met biddenonderweg.org  voor het eerst live op FB. Journalist-medewerker Rick Timmermans interviewde Guido Attema en mezelf over het dagelijks reilen en zeilen van Bidden Onderweg: waarom, hoe, met wie, heel concreet en algemeen.

Wil je weten hoe onze studio eruit ziet én het antwoord krijgen op alle mogelijke vragen, kijk en luister dan hieronder naar deze uitzending. Ook krijg je allerhande tips en een paar vragen.

Reacties

Jan Barendse Sr. zei…
Zelfs als mensen met wie ik leef, werk, woon, omga... mij niet zouden aanvaarden om wie ik ben, mag ik mij aanvaard weten omdat ik aanvaard ben door God. Ik mag mij een kind van God weten sinds ik Zijn Zoon aanvaardde als mijn Redder en Heer. Hij nam mij zoals ik was en veranderd mij - altijd steeds aanvaard - in het beeld van Jezus.

Meest gelezen

Wat verrijzenis kan betekenen in de dierenwereld en in jouw leven - Adembenemende video

Waarom we stille zaterdag graag overslaan - de uitleg van Karl Rahner sj

Kan je vandaag nog in Jezus geloven zoals 2000 jaar geleden? - Homilie van Nikolaas Sintobin sj

Over wassen van een aidszieke en Witte Donderdag - homilie Nikolaas Sintobin sj

De tenen van God (1/4)